Kalau awak follow itew..nanti itew follow awak pulak :)


Click here for Myspace Layouts

No Comment..









hye! Bihah Lolipop kembali! hee..lama tak buka blog..

ok..hari nie aku nak luahkan perasaan..boleh?

i'm just want to share 
apa yang aku rasa sekarang..

aku sedih..yaa! aku sedih sekarang..

aku sedang alami tekanan perasan..dan aku tak taw macam mana nak tenang kan perasaan aku sekarang..dalam kepala otak aku..aku hanya mahukan pantai...yaa! aku nak tengok laut! aku nak tengok lautan yang luas..aku mahu mendengar ombak..aku mahu melihat semua keindahan itu! 

yaAllah..kenapa aku terima dugaan yang macam nie..

aku mahu tenangkan fikiran aku..tiap malam..air mata aku tak jemu untuk keluar..untuk mencari kekuatan..untuk menguatkan hati yang rapuh..untuk menempuh hari hari yang akan datang..

aku bukan seorang perempuan yang kental..hati aku sangat rapuh..hati aku mudah terluka..ubat aku hanyalah air mata dan zikir2 yang mengisi hati..

air mata umpama ubat untuk luka..umpama first aid dikala aku perlukan..

Ohh tuhan..ampunkan dosa ku..

mulut..tak henti henti mengukir senyuman..ketawa sentiasa menghiasi hari hari aku untuk mengharungi hari aku..aku bercakap..aku bergurau hanyalah untuk menutupi hati aku yang sedih..

mata..sentiasa aku sorokkan untuk menyorokkan kesedihan aku..

aku perlukan belaian kasih sayang..bukan kemarahan yang ditempiaskan..

aku perlukan kelembutan...bukan kekasaran...

aku perlukan senyuman..bukan kebengisan muka...

tolong fahami diriku..aku bukan tidak suka dengan cara mu..tapi..ia membuatkan aku tertekan..

dikala pagi..engkau menghiasi dengan kemarahan mu...

aku pasrah..aku redha..


tidak lupa juga kepada sahabat sahabat aku..yang sentiasa ada disampingku, sentiasa memberikan pendapat..

tak lupa juga kepada abang aku..yang amat aku sayangi..terima kasih kerana mengambil berat..

percayalah..air mata aku mengalir disaat aku menaip entry ini..

---------------------------------------------

hehe aku minx maap..aku jiwang sikit..sumpah aku xpenah jiwang sampai tahap macam ny..hahaha

p/s : aku pening ngn "new look" ny :))


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! kalau dah baca tu tinggal la komen sama ! Hehe..