Kalau awak follow itew..nanti itew follow awak pulak :)


Click here for Myspace Layouts

Petikan Dari Novel. .

 
 
 

Hoho !!

aq xtaw nak update apa..so..aq dapat idea tuk share pada suma petikan NOVEL yg aq ada..

oke ! sbenarnya aq da 55 buah novel..tapi aq ambek sebahagian ja larh~

aq xikut turutan taw..aq pakai bantai jew yang mana aq ada ! hehe..


------------


Angel in the Devil's Suit
'Jeremy dan Dew..dua insan seiras rupa,dua watak berbeza gaya tapi Camie tetap setia menyayangi mereka'

Cinta 3 suku
'berkasih tak semestynya bersama, berpisah bukan selamanya'

Tuan rumah Pembantu rumah
'she my maid..not yours'

AD + IZ
'aku berpeluang menjadi kekasihmu selama tiga jam,tiga puluh minit,tigapulun sembilan saat..untuk iti izinkan aku menjadi pencintamu buat sepnjang hayat'

Sayangku Casper
'cinta pertama adalah keramat hati..rindu pertama adalah penamat jiwa..is love supposed to last throughout all time..or is it like train changing at rondom STOP!'

Cinta Kau Dan Aku
'hanya dirimu yang bisa membawa syurga hatiku tanpa hatimu ku hanya manusia tanpa cinta'

Bila Dah Suka
'bila hati dah suka, semua jadi indah belaka'

Dibius Cinta
'dikala bertentang mata biarkan hati berbicara'

Tanya Sama Hati
'semakin ditolak semakin rasa itu menghampiri..'

566 Hari Mencari Cinta
'kerana satu perjanjian,aku mencari cinta.Dan kerana perjanjian itu,aku menemui cinta.'

M.A.I.D
'yaAllah Noorul..takkan goreng ikan pun kau tak tahu? masak nasi tahu tak? Haih..habislah kau kalau macam niey..Tak sampai seminggu gerenti kau kena pecat, Noorul'

Abang Khai Tomboy
'kasar luarannya, tetapi lembut dihati'

My Love -- Playgirl
'Dia 'playgirl sombong,berlagak bagus,perasan cantik,dan semua yang buruk ada padanya tapi bagi aku,dia adalah wanita terbaik yang pernah aku temui'

Akhirnya Aku Kahwin!
'ingat senang ke mencari cinta sejati?'


oke ! dah cukup !
xlarat aq nak taip dah..HAHA

kalau ikutkan..banyak lagi ny~

HAHA

Hope Enjoy~!



banyak x?

tapi ini SEBAHAGIAN ja taw ! :))








No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! kalau dah baca tu tinggal la komen sama ! Hehe..